Facebook
Instagram

Po-Pá 8-22 Hod.

So-Ne 9-21 Hod.

Centrum Třešňovka > Kruhový tréning Body Fuse

Kruhový tréning Body Fuse

INSTRUKTOR

Jakub Zvelebil profil trenéra

CENA

Jednotlivý vstup 120 Kč za lekci

KDY

neděle 20:00-21:00 18 osob

POPIS

Užívej – Vydrž – Makej (30 – 20 – 20)

Tréninkový systém tvořen tím nejlepším z intervalového cvičení v kombinaci s izometrickým posilováním.
Základní  myšlenkou systému Body Fuse je střídání 3 fází u každého cviku.

V první fázi cvičíte s volnou váhou a jde nám o maximální dosažený prožitek plného rozsahu a síly. V druhé fázi cviku následuje izometrické provedení cviku, kdy eliminujete veškerý pohyb svého těla a v dané pozici pouze držíte. Ve třetí fázi se opět vrací pohyb, ale tentokrát bez přidané zátěže a snažíme se do cviku dostat rychlejší dynamiku provedení (dalo by se říct, že poslední fází je pumpování). Nyní detailnější popis jednotlivých fází a pauz mezi nimi.

1. Fáze – Silová

  • Doba trvání: 30 sekund
  • Počet opakování: 6-10x
  • Zatížení: 75-85% MO (Maximální zátěž při jednom Opakování)
  • Plný rozsah pohybu
  • Základem této fáze je nespěchat, maximálně se soustředit na kontrakci svalů a udržovat plný rozsah pohybu
  • Při této části dostaneou naše svaly těžkou porci práce, která je předvyčerpá, což zapříčiní zvýšení intenzity v další izometrické fázi.

1. Pauza – 15 sekund

2. Fáze – Izometrická

  • Doba trvání: 20 sekund
  • Nepobíhají opakování, jelikož je cvik v nehybné výdrži
  • Zatížení: Cvičíme s vlastní vahou
  • Soustředíme se na správné držení těla u prováděné techniky po celou dobu této sekvence
  • Výhody izometrického cvičení jsou zapojení maximální počtu svalových vláken a také to, že sval je aktivován, aniž by se zkracoval, čímž zvyšuje svoji komplexní funkce
  • Izometrické cvičení je historií ověřená metoda, pomáhající k rozvoji silové komplexnosti a absolutní síly

2. Pauza – 10 sekund

3. Fáze – Dynamická

  • Doba trvání: 20 sekund
  • Počet opakování: Nejvyšší možný při udržení kvalitní techniky pohybu
  • Zatížení: Cvičíme s vlastní vahou, případně s lehkým závažím cca 35-50% MO
  • U této části se zaměříme na lehké hmitání/pumpování okolo nulového bodu techniky (kde je technika nejtežší a tělo centrované)
  • Zde se soustředíme na maximální dynamiku pohybu. Snažíme se vytvořit si v této fázi co největší kyslíkový dluh a danou partii, co nejvíe napumpovat rytmickými opakováními v tempu.

3. Pauza – 15 sekud

Střídání intervalu 30 sekund cvičení a 15 sekund pauzy je můj osobní mnoha lety vypilovaný interval, který používám několikrát denně na svých kruhových trénincích a při kterých dosahují moji klienti nejlepších výsledků. Inetrval 20 sekund cvičení a 10 sekund pauzy je interval Japonského odborníka Izumi Tabaty, který tvrdí, že tato sekvence je tou nejfektivnější kombinací k pálení tuků. Cvičení tabata má svá další specifika, ale nás zaujala pri inspiraci jen tato základní časová dotace.

20 sekund izometrické fáze je ideální sekvencí, během které svaly postupně dosáhnou nejvyššího napětí.

Kombinací všech parametrů, které se sešli v revolučním konceptu BodyFuse system, můžeme ze svého těla dostat skutečné maximum. Kombinace silové, izometrické a dynamické části tvoří vysoce efektivní druh cvičení, který Vám pomůže:

  • Získat lepší kondičku
  • Zhubnout, vyrýsovat své tělo (ploché bříško)
  • Nabrat svalovou hmotu (do atletického vzhledu)
  • Cítit více energie v běžném životě
  • Získat uspokojení z kvalitního tréninku
  • Upevnit své zdraví
  • Zvýšit své pohybivé dovednosti

Přestaňte již ničit své tělo nefukčními tréninkovými postupy a vyzkoušejte BodyFuse. Systém aplikujeme na našich kruhových trénincích, ale dá se použít i ke klasickému tréninku ve fitku.

Základem je držet se myšlenky užívej, vydrž a makej.
Tím zatížíte své svaly ve všech jejich aspektech a dáte svému tělu kvalitní podněty k fyzické transformaci.

Pokoř své hranice a posuň se na vrchol!

pruhy

Nejnovější akce

pruhy

Sport

11.12.
2018

Nenechávejte vše na Ježíškovi :-) ... více

Curling

18.11.
2018

Přijďte si zahrát o víkendu turnaj neregistrovaných hráčů. ... více

starší akce